A YooJooz csoport központja.

Megtévesztő volt a gyerektápszer reklámja, 54 milliós bírságot osztott ki a GVH

0 29

Megtévesztő volt a gyerektápszer reklámja, 54 milliós bírságot osztott ki a GVH

54 millió és 500 ezer forintra bírságolja a Gazdaság Versenyhivatal Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.-t és a Házi Gyermekorvosok Országos Érdekvédelmi Egyesületét, amiért 2014 novembere és 2016 március között a Numil termékeit az egyesület ajánlásával reklámozták – derül ki a GVH közleményéből.

A versenyhivatal indoklása alapján a reklám azt a látszatot keltette a fogyasztókban, hogy az egyesület ajánlása egy független, szakmailag megalapozott álláspontot képvisel – megfelelőelőzetes vizsgálatok után.

Ám az ajánlás szakmai háttere nem igazolódott, sőt, a vállalkozás és az egyesület közötti együttműködés alapvetően marketing célú volt, és az egyesület anyagi juttatásban részesült az ajánlás felhasználásáért a kereskedelmi gyakorlatban.

Teljes cikk

(A cikk a index.hu információit tartalmazza, a
yoojooz.hu nem vállal felelősséget az abban leírtakra vonatkozóan.)

Leave A Reply